wtorek, 1 listopada 2016

Początek

Historia tej strony zaczyna się w momencie, w którym autor bloga staje na wagę i doznaje szoku. 117,7. kilogramów przy 187. centrymetrach wzrostu to gruba przesada. Tak duża otyłość jest nie tylko niezdrowa, ale również wstydliwa. Dużo odwagi kosztuje przyznać się przed sobą samym i ludźmi w internecie, że pogubiło się w odżywianiu i stylu życia. 

Dojście do takiej wagi zajęło mi trzy lata. Pod koniec 2013 roku ważyłem jeszcze 93 kilogramy. Kolejne lata to festiwal objadania się, wieczory filomowe z chipsami i colą, jedzenie w kinie największych zestawów, tryb życia, który ze sportem miał do czynienia jedynie na konsoli i praca, którą głównie wykonuję na siedząco. 

Strach o to, że opuszczę rodzinę przed pięćdziesiątymi urodzinami , dostanę cukrzycy, albo miażdzycy sprawił, że postanowiłem zmienić swoje przyzwyczajenia, wyjść na siłownię i zacząć zmieniać swoje życie pod tym względem na zdrowsze. Blog ma być motywatorem, informacją, że ludzie patrzą "mi na ręce" i kolejnym katalizatorem, oprócz mojej narzeczonej Moniki, tych zmian. 

Z racji tego, że nie posiadam ani dużego doświadczenia sportowego, ani wykształcenia dietetycznego nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać. Przeglądając czeluścia internetu znalazłem aplikację Fitatu, która pomoże spisywać moje posiłki i pokaże w jaki sposób bilansować swoją dietę. 
Do pomiaru aktywności będzie służył mi telefon oraz opaska Xiaomi MI Band, którą udało mi się zakupić w przystepnej cenie, a posiada funkcję mierzenia kroków, tętna i snu. Całej reszty muszę się nauczyć, a wiedzą tą będę się dzilił tutaj. 

Jutro mój pierwszy trening na siłowni, postępy będę również upamiętniał w formie zdjeć na instagramie.

Trzymajcie kciuki! 

 Filip


Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Mam na imię Filip, odkąd osiągnąłem wagę 118 kilogramów postanowiłem walczyć z kilogramami i sobą samym. Oto moja opowieść.

Popularne Posty

Copyright © Cierpienia Młodego Grubasa | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com